Шановні клієнти! У зв'язку з перебоями електропостачання та мобільного зв'язку - замовлення та звернення опрацьовуються зі значною затримкою.

Повернення нового товару

Нові товари підлягають обміну та   поверненю у відділенні Нової Пошти під час огляду або через 14 днів з моменту покупки, при умові відсутності слідів носіння.  Шкарпетки, рукавиці, засоби по догляду за взуттям в аерозольному пакуванні відносяться до товарів які не підлягають обміну та поверненню. 

Якщо Ви забрали товар з відділення Нової Пошти або отримали його через кур’єра : скористайтесь інструкцією, яка міститься у бланку повернення у Вашому замовленні. Кошти сплачені за товар повернуться Вам протягом 10 банківських днів, з моменту отримання Вашої посилки.

Обов’язково! Здійснюйте повернення на адресу вказану в бланку. Для прискорення термінів повернення коштів — повідомте номер декларації менеджеру.

Якщо Ви хочете повернути товар на момент огляду товару у відділенні Нової Пошти або в присутності кур’єра: відмовтесь від отримання замовлення. Якщо за товар було сплачено онлайн — кошти повернуться на карту платника впродовж трьох банківських днів.

Важливо! Товари, які повертаються, не повинні бути пошкодженими або ношеними. Усі оригінальні етикетки та ярлики повинні бути збережені.

Наші менеджери раді надати Вам консультацію: понеділок – субота, з 9:00 до 18:00.

+38 (099) 167 99 99
+38 (098) 167 99 99
+38 (073) 167 99 99