Доставка та оплата
Відправляємо замовлення по Україні у партнерстві з Новою Поштою – ви можете обрати зручну доставку до відділення, в поштомат чи кур’єром, за бажаною адресою.
Зверніть увагу! Якщо у замовленні більше одного товару – ми пакуємо їх окремо та надсилаємо окремими посилками. Так швидше і надійніше.
На цій сторінці ви можете знайти наступну інформацію:
            1. Способи оплати
            
            2. Терміни зберігання замовлень
            
            3. Випадки, коли онлайн-оплата обов’язкова
            
            4. Замовлення товарів з доставкою з ЄС - інформація щодо доставки та повернень
            
    
| 
                                                                     
 Способи оплати: | 
                                                            
                
|---|
            • 
            Оплата онлайн 
            – за допомогою сервісу LiqPay (доступні опції Google Pay та Apple Pay)
            
            • 
            Післяплата (накладений платіж) 
            – оплата при отриманні доставки від Нової Пошти, готівкою чи карткою
    
            Доставка товарів з 
            вартістю від 2000 гривень - безкоштовна.
            
            Доставка товарів з 
            вартістю до 2000 гривень - оплачується, відповідно до діючих тарифів постачальника послуг доставки - Нової Пошти.
            
            Окремо оплачується комісія, за зворотній переказ коштів: 
            20 гривень + 2% від фактичної вартості придбаних товарів.
    
            
    
| 
                                                                     
 Терміни зберігання: | 
                                                            
                
|---|
            Час зберігання товарів, доставлених Новою Поштою - 5 днів,
             від дня доставки до відділення або поштомату. Щоб продовжити цей термін - будь ласка, зверніться за телефоном служби підтримки клієнтів: 
            0 800 330 770
            , та ми зможемо направити відповідний запит до Нової Пошти.
            
    
| 
                                                                     
 Випадки, коли онлайн-оплата обов’язкова: | 
                                                
                
            • сума замовлення або вартість конкретного товару менше, ніж 
            2000 гривень
            
            • ви обрали 
            більше двох товарів
             в одному замовленні
            
            • вами перевищена кількість відмов від посилок, над кількістю оплат
            
    
Якщо ви відмовитесь від отримання товару (при огляді на Новій Пошті) - оплата автоматично повернеться на вашу картку, або на картку фактичного платника.
            Термін зарахування повернених коштів на картковий рахунок встановлюється банком емітентом, та зазвичай складає від 3 до 5 робочих днів.
            
    
| 
                                                                     
 Замовлення товарів з доставкою з ЄС: | 
                                                
                
Доставка товарів з ЄС здійснюється:
            • 
            безкоштовно
             кур’єром та до відділень 
            Meest
            
            • до відділень 
            Нової Пошти,
             
            за фіксованим тарифом у 150 гривень;
             оплата за доставку відбувається при отриманні
            
            
            Важливо! Замовлення з ЄС реалізуються після підтвердження консультантом 
            (
            0 800 330 770
            ).
            
            Стандартні терміни доставки – від 5 до 10 робочих днів.
            
            
            Повернення замовлень з ЄС
    
Ви можете обрати будь-який з наступних способів оформлення повернення:
• швидке онлайн-повернення за допомогою офіційного сервісу Meest - Re.Ship.Shop
Відправляйте посилку до відділення Meest або Нової Пошти без додаткових паперів. Далі ви зможете самостійно відстежувати статус повернення через цей сервіс.
• стандартна паперова “ Форма повернення товару ”
Будь ласка, роздрукуйте та заповніть форму повернення, вкладіть її до посилки (разом із товаром) та відправте до одного із зазначених у формі відділень Meest, Нової Пошти або Укрпошти.
Кошти за товар, що був придбаний з доставкою з ЄС, повертаються впродовж 14 днів, від дня поступлення повернення на наш склад в ЄС.
Ми прагнемо, щоб кожне ваше замовлення Estro приносило радість!
            Ваші комфорт, довіра та гарний досвід – завжди на першому місці для нас.
            
            Маєте ідеї або побажання?
            
            Напишіть нам: 
            shop@estro.ua
            , ваше звернення допоможе нам стати краще!