Доставка та оплата
Доставка та оплата
Доставка товарів Estro здійснюється через логістичну компанію Нова Пошта. Ви можете обрати доставку до відділення, в поштомат чи надсилання кур’єрською службою.
Усі замовлення, які містять більше однієї одиниці товару, формуються в декілька посилок. Усі товари Estro пакує окремо для вашої зручності.
З термінами доставки у ваш регіон можна ознайомитись на сайті Нової Пошти. Кур’єрська доставка займає приблизно від 2 до 5 робочих днів після підтвердження замовлення.
Товари вартістю від 1000 гривень, оплачені онлайн, доставляються безкоштовно.
Оплата замовлень здійснюється наразі двома способами:
• через систему онлайн платежів LiqPay на сайті;
• накладним платежем при отримані товарів у відділенні Нової Пошти.
При оплаті накладним платежем при отримані з покупця стягується додатково комісія – 20 грн та 2% від суми замовлення. Вартість доставки визначається Новою Поштою за їхніми тарифами.
Хочемо звернути вашу увагу на те, що онлайн-оплата є обов’язковою у таких випадках:
1) загальна сума замовлення не перевищує 1000 грн;
2) вартість одного з товарів не перевищує 1000 грн;
3) у замовлені більше двох позицій;
4) у вас перевищена кількість відмов від посилок, над кількістю оплат.
Якщо товар вам не підійшов з будь-яких причин, ви можете відмовитись від нього у відділені Нової Пошти, або повернути товар кур’єру та не сплачувати за нього. Якщо ви оплатили замовлення онлайн, то сплачені кошти автоматично повертаються на рахунок, з якого було проведено оплату. Термін зарахування повернених коштів на картковий рахунок встановлюється банком емітентом.
З умовами повернення можна ознайомитись у розділі «Повернення або обмін нового товару».
А також з будь-якими питаннями з приводу замовлень ви можете звернутись в службу підтримки за телефонами:
+38 (099) 167 99 99
+38 (098) 167 99 99
+38 (073) 167 99 99
Ми працюємо: понеділок – п’ятниця, з 9:00 до 18:00.
Estro піклується про те, щоб Ваш онлайн-шопінг був зручним та комфортним!
