Доставка та оплата
Доставка товарів по Україні здійснюється перевізником Нова Пошта. Ви можете обрати доставку до відділення, в поштомат чи кур’єром на адресу.
Усі замовлення, які містять більше однієї одиниці товару, Estro пакує та відправляє окремо.
Оплата замовлень здійснюється наразі двома способами:
• через систему онлайн платежів LiqPay на сайті;
• накладним платежем при отримані товарів у відділенні Нової Пошти.
Вартість доставки за тарифами Нової Пошти.
При оплаті накладним платежем, з оплатою при отримані у відділенні Нової Пошти, з покупця стягується додатково комісія – 20 грн та 2% від суми замовлення .
Хочемо звернути вашу увагу на те, що онлайн-оплата є обов’язковою у таких випадках:
1) вартість товару не перевищує 2000 грн;
2) замовленя містить більше двох позицій;
3) перевищена кількість відмов від посилок, над кількістю оплат.
Якщо Ви оплатили товар онлайн і відмовились від товара при огляді - оплата повернеться на картку платника. Термін зарахування повернених коштів на картковий рахунок встановлюється банком емітентом.
Доставка товарів з ЄС здійснюється кур’єрами компанії Meest на вказану адресу або у відділення Нової Пошти безкоштовно. Можлива форма розрахунку - при отриманні.
Важливо! Замовлення на доставку з ЄС приймаються в роботу після підтвердження оператором інтернет-магазину.
З умовами повернення можна ознайомитись у розділі «Повернення або обмін нового товару».
А також з будь-якими питаннями з приводу замовлень ви можете звернутись в службу підтримки за телефонами:
+38 (099) 167 99 99
+38 (098) 167 99 99
+38 (073) 167 99 99
Ми працюємо: щодня з 9:00 до 18:00.
Estro піклується про те, щоб Ваш онлайн-шопінг був зручним та комфортним!