Доставка та оплата

Дякуємо що обираєте Estro.

Доставка товарів по Україні здійснюється  перевізником Нова Пошта. Ви можете обрати доставку до відділення, в поштомат чи кур’єром на адресу.

Усі замовлення, які містять більше однієї одиниці товару, Estro пакує та відправляє окремо.

Оплата замовлень здійснюється наразі двома способами:

• через систему онлайн платежів LiqPay на сайті;

• накладним платежем при отримані товарів у відділенні Нової Пошти.

Вартість доставки за тарифами Нової Пошти.

При оплаті накладним платежем, з оплатою при отримані у відділенні Нової Пошти, з покупця стягується додатково комісія – 20 грн та 2% від суми замовлення .

Хочемо звернути вашу увагу на те, що онлайн-оплата є обов’язковою у таких випадках:

   1) вартість товару не перевищує 2000 грн;

   2) замовленя містить більше двох позицій;

   3) перевищена кількість відмов від посилок, над кількістю оплат.

Якщо Ви оплатили товар онлайн і відмовились від товара при огляді - оплата повернеться на картку платника. Термін зарахування повернених коштів на картковий рахунок встановлюється банком емітентом.

Доставка товарів з ЄС здійснюється кур’єрами компанії Meest на вказану адресу або у відділення Нової Пошти безкоштовно. Можлива форма розрахунку - при отриманні.

 З умовами повернення можна ознайомитись у розділі «Повернення або обмін нового товару».

 А також з будь-якими питаннями з приводу замовлень ви можете звернутись в службу підтримки за телефонами:

+38 (099) 167 99 99

+38 (098) 167 99 99

+38 (073) 167 99 99

Ми працюємо: щодня з 9:00 до 18:00.

Estro піклується про те, щоб Ваш онлайн-шопінг був зручним та комфортним!