Доставка та оплата
Відправляємо замовлення по Україні у партнерстві з Новою Поштою – ви можете обрати зручну доставку до відділення, в поштомат чи кур’єром, за бажаною адресою.
Зверніть увагу! Якщо у замовленні більше одного товару – ми пакуємо їх окремо та надсилаємо окремими посилками. Так швидше і надійніше.
На цій сторінці ви можете знайти наступну інформацію:
1. Способи оплати
2. Терміни зберігання замовлень
3. Випадки, коли онлайн-оплата обов’язкова
4. Замовлення товарів з доставкою з ЄС - інформація щодо доставки та повернень
|
Способи оплати: |
|---|
•
Оплата онлайн
– за допомогою сервісу LiqPay (доступні опції Google Pay та Apple Pay)
•
Післяплата (накладений платіж)
– оплата при отриманні доставки від Нової Пошти, готівкою чи карткою
Доставка товарів з
вартістю від 2000 гривень - безкоштовна.
Доставка товарів з
вартістю до 2000 гривень - оплачується, відповідно до діючих тарифів постачальника послуг доставки - Нової Пошти.
Окремо оплачується комісія, за зворотній переказ коштів:
20 гривень + 2% від фактичної вартості придбаних товарів.
|
Терміни зберігання: |
|---|
Час зберігання товарів, доставлених Новою Поштою - 5 днів,
від дня доставки до відділення або поштомату. Щоб продовжити цей термін - будь ласка, зверніться за телефоном служби підтримки клієнтів:
0 800 330 770
, та ми зможемо направити відповідний запит до Нової Пошти.
|
Випадки, коли онлайн-оплата обов’язкова: |
• сума замовлення або вартість конкретного товару менше, ніж
1500 гривень
• ви обрали
більше двох товарів
в одному замовленні
• вами перевищена кількість відмов від посилок, над кількістю оплат
Якщо ви відмовитесь від отримання товару (при огляді на Новій Пошті) - оплата автоматично повернеться на вашу картку, або на картку фактичного платника.
Термін зарахування повернених коштів на картковий рахунок встановлюється банком емітентом, та зазвичай складає від 3 до 5 робочих днів.
|
Замовлення товарів з доставкою з ЄС: |
Доставка товарів з ЄС здійснюється:
•
безкоштовно
кур’єром та до відділень
Meest
• до відділень
Нової Пошти,
за фіксованим тарифом у 150 гривень;
оплата за доставку відбувається при отриманні
Важливо! Замовлення з ЄС реалізуються після підтвердження консультантом
(
0 800 330 770
).
Стандартні терміни доставки – від 5 до 10 робочих днів.
Повернення замовлень з ЄС
Ви можете обрати будь-який з наступних способів оформлення повернення:
• швидке онлайн-повернення за допомогою офіційного сервісу Meest - Re.Ship.Shop
Відправляйте посилку до відділення Meest або Нової Пошти без додаткових паперів. Далі ви зможете самостійно відстежувати статус повернення через цей сервіс.
• стандартна паперова “ Форма повернення товару ”
Будь ласка, роздрукуйте та заповніть форму повернення, вкладіть її до посилки (разом із товаром) та відправте до одного із зазначених у формі відділень Meest, Нової Пошти або Укрпошти.
Кошти за товар, що був придбаний з доставкою з ЄС, повертаються впродовж 14 днів, від дня поступлення повернення на наш склад в ЄС.
Ми прагнемо, щоб кожне ваше замовлення Estro приносило радість!
Ваші комфорт, довіра та гарний досвід – завжди на першому місці для нас.
Маєте ідеї або побажання?
Напишіть нам:
shop@estro.ua
, ваше звернення допоможе нам стати краще!