Повернення нового товару

Ви маєте змогу повернути товар, який з будь-яких причин не підійшов, за умови збереження його товарного вигляду, пакування, етикеток, товарної накладної і чека. Саме тому ми радимо приміряти і уважно оглянути товар після його отримання в комфортній обстановці, не зриваючи етикеток. Повернення товару можливе впродовж 14 днів з дня його отримання, згідно з нормами чинного законодавства України.

Також просимо звернути увагу, що згідно із законодавством України є групи товарів, що не підлягають поверненню. Зі списком товарів, які не підлягають поверненню, ви можете ознайомитися за посиланням .

Щоб повернути товар, відправте його, будь ласка, посилкою разом з оригінальною упаковкою, товарною накладною і обов'язково заповненою заявою про повернення за реквізитами, які зазначені в заяві. У разі, якщо заява про повернення була втрачена або не була вкладена до замовлення – зверніться до нас у чат, за номером гарячої лінії або за електронною адресою, що зазначені на сайті.

Не відправляйте повернення з післяплатою. Посилки, відправлені таким чином, будуть повернені відправнику.

І ще декілька важливих моментів:

1) Кошти повертаються впродовж 7 робочих днів з дня фактичного отримання такого повернення на пошті. За виключних обставин строк повернення може бути збільшено до 10 робочих днів.

Кошти за товар, який був придбаний з доставкою зі складу в ЄС, повертаються впродовж 14 днів з дня отримання такого повернення на складі ЄС. 

2) Повернення коштів за замовлення, яке було сплачено онлайн, здійснюється на ту ж картку, з якої його було сплачено. 

3) Знайти повні банківські реквізити повернення для заповнення заяви можна знайти в застосунку вашого банку. Детальний шлях для кожного банку описано на сайті Міністерства цифрової трансформації України за посиланням ;

4) Відсутність заповненої заяви ускладнює процес оформлення повернення і такі заявки доведеться розглядати довше;

5) Повернення можливе тільки для товарів, які були придбані в інтернет-магазині. Товари, які були придбані в магазинах роздрібної мережі, можна повернути тільки у відповідний магазин.

Ми прагнемо, щоб кожна покупка приносила вам задоволення, а процес повернення був максимально простим та зрозумілим. Ваш комфорт і довіра – наш головний пріоритет.

Саме тому ми завжди відкриті до зворотного зв’язку. Якщо у вас є пропозиції, зауваження або побажання щодо нашого сервісу чи асортименту – поділіться ними з нами! Ваші відгуки допомагають нам ставати кращими для вас щодня.