БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА ЗА УМОВИ ОНЛАЙН ОПЛАТИ НА САЙТІ БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА ЗА УМОВИ ОНЛАЙН ОПЛАТИ НА САЙТІ БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА ЗА УМОВИ ОНЛАЙН ОПЛАТИ НА САЙТІ БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА ЗА УМОВИ ОНЛАЙН ОПЛАТИ НА САЙТІ

Повернення нового товару

Ви маєте змогу повернути товар, який з будь-яких причин не підійшов, за умови збереження його товарного вигляду, пакування, етикеток, товарної накладної і чека. Саме тому ми радимо приміряти і уважно оглянути товар після його отримання в комфортній обстановці, не зриваючи етикеток. Повернення товару можливе впродовж 14 днів з дня його отримання, згідно з нормами чинного законодавства України.

Також просимо звернути увагу, що згідно із законодавством України є групи товарів, що не підлягають поверненню. Зі списком товарів, які не підлягають поверненню, ви можете ознайомитися за посиланням .

Щоб повернути товар, відправте його, будь ласка, посилкою разом з оригінальною упаковкою, товарною накладною і обов'язково заповненою заявою про повернення за реквізитами, які зазначені в заяві. У разі, якщо заява про повернення була втрачена або не була вкладена до замовлення – зверніться до нас у чат, за номером гарячої лінії або за електронною адресою, що зазначені на сайті.

Не відправляйте повернення з післяплатою. Посилки, відправлені таким чином, будуть повернені відправнику.

І ще декілька важливих моментів:

1) Кошти повертаються впродовж 7 робочих днів з дня фактичного отримання такого повернення на пошті. За виключних обставин строк повернення може бути збільшено до 10 робочих днів.

Кошти за товар, який був придбаний з доставкою зі складу в ЄС, повертаються впродовж 14 днів з дня отримання такого повернення на складі ЄС. 

2) Повернення коштів за замовлення, яке було сплачено онлайн, здійснюється на ту ж картку, з якої його було сплачено. 

3) Знайти повні банківські реквізити повернення для заповнення заяви можна знайти в застосунку вашого банку. Детальний шлях для кожного банку описано на сайті Міністерства цифрової трансформації України за посиланням ;

4) Відсутність заповненої заяви ускладнює процес оформлення повернення і такі заявки доведеться розглядати довше;

5) Повернення можливе тільки для товарів, які були придбані в інтернет-магазині. Товари, які були придбані в магазинах роздрібної мережі, можна повернути тільки у відповідний магазин.

Ми прагнемо, щоб кожна покупка приносила вам задоволення, а процес повернення був максимально простим та зрозумілим. Ваш комфорт і довіра – наш головний пріоритет.

Саме тому ми завжди відкриті до зворотного зв’язку. Якщо у вас є пропозиції, зауваження або побажання щодо нашого сервісу чи асортименту – поділіться ними з нами! Ваші відгуки допомагають нам ставати кращими для вас щодня.